25 Aralık 2024
weather
11°
Künye İletişim
İstanbul
KAPALI
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
BagimsizGazete Güncel Eminönü giriş ücreti ne kadar? Eminönü ve Kadıköy'de girişler artık ücretli!

Eminönü giriş ücreti ne kadar? Eminönü ve Kadıköy'de girişler artık ücretli!

İstanbul’da yeni bir uygulama hayata geçiriliyor. Eminönü ve Kadıköy’ün belirli bölgelerine araçla giriş ücretli hale geliyor. Uygulamanın, trafiği hafifletmesi ve toplu taşıma kullanımını teşvik etmesi bekleniyor.
Eminönü giriş ücreti ne kadar? Eminönü ve Kadıköy'de girişler artık ücretli!

İstanbul'da trafik yoğunluğunu azaltmak amacıyla hayata geçirilen yeni bir uygulama olan "Trafik Sıkışıklığı Fiyatlandırması" pilot olarak Eminönü'nde başlıyor.

Eminönü ve Kadıköy'de Uygulanacak Sistem

İstanbul'da trafiği azaltmayı amaçlayan bu uygulama, araç sahiplerinin belirli bölgelere giriş ücreti ödemesini gerektirecek. Kadıköy de plana dahil edilerek hava kirliliği ve trafik yoğunluğunun azaltılması hedefleniyor.

İstanbul'un Trafik Sorununa Çözüm Olacak SKUP Planı

İstanbul'un artan trafik sorununa çözüm bulmak için hazırlanan "İstanbul Sürdürülebilir Kentsel Ulaşım Planı (SKUP)" kapsamında hayata geçirilen bu uygulama, trafiği rahatlatmayı ve çevreyi korumayı hedefliyor.

Trafik Yükünü Azaltacak İnovatif Çözümler

Plan kapsamında, trafik sıkışıklığını azaltmak için çeşitli yenilikçi çözümler geliştiriliyor. Zirve saatlerde trafik yoğunluğunun 2030 yılında %10,1, 2040'ta ise %12,8 azalması hedefleniyor. "Düşük Salım Bölgeleri (DSB)" uygulaması ile çevreye zarar veren araçlar ekstra ücretlendirilecek.

Çevreci Ulaşımı Teşvik Edecek Düzenlemeler

Deniz ulaşımı ve otobüs öncelikli şeritler gibi çevre dostu düzenlemeler artırılacak. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, planın Türkiye'nin ilk sürdürülebilir kentsel ulaşım planı olduğunu ve çevreci ulaşımı teşvik edecek çözümler içerdiğini vurguladı.

Pilot Bölge Olarak Eminönü ve Kadıköy Seçildi

Eminönü yaklaşık 6 kilometrekarelik bir alanda pilot uygulama için seçilirken, Kadıköy'ün Moda bölgesi de uygulamaya dahil edilecek. Düşük Salım Bölgeleri kapsamında çevreye zarar veren araçlar için yüksek ücret talep edilirken, çevre dostu araçlar avantajlı bir tarifeden yararlanabilecek.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Hatalı İkilem Safsatası: İletişimde Sorunların Kaynağı!

Hatalı İkilem Safsatası: İletişimde Sorunların Kaynağı!